Psy do adopcji


Dingo
Dingo

Dingo 

Pies  ideał, młody kocha  wszystkich 

Sponiewierany przez  człowieka, siedział przypięty do kaloryfera, mimo  wszystko bardzo kocha ludzi

Idealny przyjaciel dla  starszego dziecka , kocha koty 

Jest psem  który nie  stwarza kłopotów,może przez  to co przeszedł  wcześniej, bo napewno  dostawał  ''baty'' :/ 

Stara  sie  być  grzecznym na każdym kroku dosłownie 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel 730261786

 

Sonia
Sonia

Sonia

To sunia ideał, choć  była uwiazana na łańcuchu,nie rozumiała DLACZEGO 

Czasem życie się tak potrafi potoczyc ,że  w  złych chwilach psie życie nic nie znaczy

Na szczeście udało sie  ,i sunia jest w domku tymczasowym 

Jest  przekochana, bez  agresji, tulisiowa bardzo

Kocha  wszystkich ,tylko na koty reaguje jak  to na psiaka przystaje :P

Bardzo byśmy chcieli by jej dom szzcególnie oddał jej  ciepło jakim ona jest w  stanie obdarować człowieka

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel 730261786

Gasto
Gasto

Gasto

jestem bardzo łasy na smakołyki,i właściwie tylko wtedy ''sucham'' :D

Potrzebuje człowieka który mnie poprowadzi ,i

 pokaże ze zycie jest fajne, dobre, i bez kolczatki...

Nie jest ze mną łatwo, nie lubie innych psów, koty zjadam ... dzieci tez odpadają ,,,

Ale mam zalety,uwielbiam spacery,mogę łazić do upadłego :P :D

Ponieważ nie jestem młodziakiem, szukam domu który nie zmieni znów ''zdania'' i nie odda ''BO ''

Decyzja na adopcje powinna być przemyslana JA CHCE BYĆ JUŻ NA ZAWSZE Z KIMŚ ...

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel 730261786

Nowy
Nowy

Morid 

To psiak który  został  zapięty  na  łańcuch  ju z jako  młodziak

Ma  teraz ok 1,5 - 2  lata i nie miał  szans  być kochającym  psem , o którego by  dbali

To  pieszczoch  ale  potrzebuje  troche  czasu 

Jak przyjechał do  domu tymczasowego  bardzo sie bał,  chował sie  w  krzakach nie  chciał  wejsc  do domu

Teraz  już jest  super,  zaczyna  rozumieć ze  nikt  go nie bedzie  bił , i  że  moze  być w  domu 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Luna
Luna

Luna

Nie miała lekkiego życia,całe życie  w kojcu ...
Teraz szuka domku w którym bedzie sie czuła bezpiecznie, i nikt juz nie skrzywdzi
To bardzo łagodna sunia
Kocha wszystkich , nie ma w niej agresji
Koty gania

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel 730261786

 

Lumia
Lumia

Lunia

To  młoda sunia  która się  błąkała bardzo długo na terenie budowy  autostrady

Karmiona przez oczroniarzy  lub budowlańców

Dwa  razy rodziła :(  ostatni raz  udało sie zabezpieczyć  szczeniaki oraz  ją 

Teraz  potrzebuje  domku,i  człowieka któy ja otoczy opieką i miłością

Bardzo była  wylękniona i  wystraszona , cieżko było ją  złapać

Ale  teraz  kiedy  zobaczyła  ze  człowiek nie ejst  taki zły, powoli  zaczyna  na nowo ufać 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Czarek
Czarek

Czarek

To piękny pies, ale neistety ma  za  sobą dosć burzliwa przeszłość

Bardzo mocno emocjonalny ,i  kazde  złe  doswiadczenie  bardzo na niego wpłyneło

Powinien mieć  dom z  ogrodem gdzie bedzie sobie swobodnie  chodził

Nie lubi  hałasów , zbyt wielu ludzi , bardzo szybko się denerwuje

Może być na zewnatrz  gdyz dobrze sie  czuje  na  dworze 

Nie nadaje sie do  domu z  dziećmi

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

 

Samba
Samba

Samba

Młodziutka  sunieczka  która miała  zły  start  :(

Znaleziona we  wnykach , niestety nikt jej nie  szukał :( 

Sunia  przekochana,  lagodna i chętna  do zabawy z  każdym :) 

Łapa  sie  już  ładnie  goi  a  sunia  chce  szaleć z  psiakami :) 

Dom z  innym psiakiem  mile  widziany   :) ale  i kota  nie  zje ;) 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

Arial
Arial

Arial

To bardzo  fajny mądry młody psiak

Umie komedy i  uczy się  szybko

Bardzo  ciagnie  do  ludzi  i  nie ma  w nim  agresji

Nie  lubi być w  zamknięciu, potrzebuje  kontaktu z  człowiekiem

Najlepiej  się  czuje  blisko  człowieka  i na  spacerach, jest  wtedy  szczesliwy 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

Gonzo
Gonzo

Gonzo 
Ma ok 4 lata. Jest wspaniałym towarzyszem spacerów.

Dogaduje się z innymi psimi kumplami. Jest bardzo ufny i uwielbia towarzystwo człowieka .

Gonzo to energiczny chłopak. Jest łagodny i pogodny. Wyczekuje na domek TAKI NA ZAWSZE
NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Delmar
Delmar

Delmar 

6-letni pies o intrygujących oczach -tęczówka prawego oka jest błękitna z brązową plamką,

a lewego brązowa z błękitną plamką. 

Jest spokojnym i łagodnym w stosunku do ludzi fajnym chłopakiem

Kocha wspólne zabawy i przytulanie.

Bardzo ładnie i spokojnie chodzi na smyczy. 

Dogaduje się zarówno z psami, jak i suczkami. 

Nie ma w nim agresji ani do dorosłych ani do dzieci

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel . 730261786

Hasior
Hasior

Hasior
Szukamy domu dla zjawiskowego Hasiora Ok 3 lat 

Był w stanie opłakanym - wychudzony, zarobaczony mocno odwodniony.

Aktualnie Hasiorek odzyskuje siłę i nabiera masy.

Jest wesołym psem, ale o bardzo silnym charakterze.

Hasior potrzebuje przestrzeni i człowieka, mającego doświadczenie z psami mającymi tendencję do dominacji. Psiak powinien być jedynakiem, toleruje dzieci, ale nie polecamy go do domu, z małymi brzdącami.

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

 

Tulup
Tulup

Tulup

To typowy przedstawiciel rasy
Uwielbia biegać, jak jest zmęczony jest szczęsliwy, dlatego szukamy domu sportowego, rower ,biegi, albo spore wędrówki, do tego Tulup sie najbardziej nadaje i sprawdza
Kocha człowieka,ale woli zwracać uwagę na otoczenie ;)
Nie ma w nim agresji,ale koty uciekajace gania

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Maks
Maks

Maks 
To chłopak bardzo łagodny, ok 5 lat
Ale jak na psa w którym płynie krew północniaka , lubi wędrówki ;)
Najlepiej jak by był w mieszkaniu, bo z ogrodu na pewno nawieje
Kocha wszystkich ,nie ma w nim agresji
NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Rita
Rita

Rita

To sunia która ma ok 3 lat ,bardzo  łagodna ,kochana ,i uwielbiająca ludzi

Dogaduje się z  innymi psiakami 

Bardzo lubi spacery ,mogłaby wędrować bez końca :)

Szukamy dla niej domku, w którym będzie towarzyszem , członkiem rodziny 

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

 

Żagiel
Żagiel

Żagiel 

To bardzo mądry psiak ,potrafi podstawowe komendy

Ale tez jest bardzo inteligentny i cwany ;) 

Jest psem na którego stale trzeba mieć oko, i stale z nim pracować

Nie nadaje sie do domu z dziecmi ,kotami czy innymi psami , szczególnie małymi

Jak mu sie coś nie podoba potrafi pokazać 

Szukamy osoby znającej  rasę 

 NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Lucky
Lucky

Lucky 
To duży dostojny pies ,o anielskim sercu
Przyjaźnie nastawiony do ludzi , choć swoim donośnym szczekinięciem budzi respekt
Uwielbia sie uczyć i potrzebuje stale zajęcia
Szukamy doświadczonego człowieka ,który będzie wiedział jak pracować z Luckym
To silny chłopak, więc i na spacerach trzeba sie czasem sporo nagimnastykować ,bo Lucky lubi ciągnąć
NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Joshi
Joshi

Joshi

To starszy   psiak, ale ma  w  sobie ogromne pokłady  energi

Dletego potrzeba mu  człowieka  który tą  energie  spożytkuje

Nie miał  dobrego życia ,co  wskazuje na to jego  zachowanie

Potrzebuje  chwilki czasu by  znów  zaufać człowiekowi 

Nie toleruje  za  bardzo innych psiaków, szczególnie  samców

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

Mati
Mati

Mati

To  sporej  wielkości  ''misiek''  do  kochania 

Jest bardzo kochanym i przyjacielskim psiakiem

Kilka dobrych lekcji manier a na pewno psiak będzie wspaniałym kompanem do końca życia

Szukamy dla niego  domu z  ogrodem ,gdyż  uwielbia biegać  bawić się 

Bardzo  lgnie  do ludzi ,toleruje  inne  psiaki

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH

Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna
Tel . 730261786

 

Rufus
Rufus

Rufus 

To psiak któremu życie nie oszczędzało
Potrzebuje człowieka , wybiegania
Raczej powinien być w domu jako jedyny pies
Nie nadaje sie do domu z dziećmi

Przebywa  w Jaworznie  ( Ślask )

NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przed adopcyjna

Tel . 570299448

Blue
Blue

Blue 
To starszy przemiły chłopak
Jest bardzo radosnym, pozytywnym psem, nie wykazuję agresji do ludzi,

ani zwierząt. Lubi zabawy z innymi zwierzętami
Kontakt z człowiekiem sprawia mu ogromną przyjemność.
Uwielbia głaskanie i pieszczoty
W domu nic nie niszczy, a swoje potrzeby załatwiam na zewnątrz

Przebywa koło Świebodzina
NIE WYDAJEMY PSÓW DO KOJCÓW I NA ŁAŃCUCH
Warunkiem adopcji jest ankieta i wizyta przedadopcyjna
Tel . 730261786